...طعم سیب

طعم سیب میدهد لبهایش

و من گناه کارترین ادم زمینم

بهشت همین جاست

...در آغوش تو


...با لب های ممنوعه ات


...وعده ما

اینقدر تو خوابم تو رو دیدم

دیگه نمیگم:خوابم میاد

میگم :عشقم میاد

...وعده ی ما همون رویای همیشگی


...توعشقمی

نمیدانم چقدر از شهر من دوری،اما همه جا حست میکنم…

میشنومت…

تو تکرار همیشگی عشقـــــــــــــی

و من فقط انعکاس بی ارزش نور تو هستم…


...مهربان من

مهربان من ،

آهنگ حضورت در کنارم آنقدر لطیف و شاعرانه است که من را مدهوش میکند...

“”تو تنها کسی هستی”" که برای من ارزش فکر کردن را داری!!!

...میتــرســم

...میتــرســم

کسـی بــوی ِ تنـت را بگیــرد

نغمــه ِ دلـت را بشنــود

و تو خــو بگیــری به مـــآنـدنـش!!!

چـه احســآس ِخـط خطــی و مبـهـمـ یسـت!

ایــن عــآشقــآنـه هــآی حســود مــن

...تو باش


وقـتـی حـس میکـنم

جآیــی در ایــن کرِه ی خآڪـی

تــو نفس میکــشــی و مـن

از هــمآטּ نفـس هآیتـــ ،،، نفس میکشم !

تـو بــآش !!!

هـوآیتـــ ! بـویـتـ ! برآی زِنده ماندنم ڪـآفـــی است …



...تو رو می پرستم

منتظر لحظه ای هستم که دستانت را بگیرم در چشمانت خیره شوم

دوستت دارم را بر لبانم جاری کنم ...

منتظر لحظه ای هستم که در کنارت بشینم سر رو شانه هایت بگذارم ...

از عشق تو ... از داشتن تو ... اشک شوق ریزم ...

منتظر لحظه ای هستم ...

لحظه ای مقدس ... منتظر لحظه ی پیوند ...

که تو را در اغوش گیرم ...

بوسه ای از سر عشق تقدیم تو کنم ...

و با تمام وجودم عشقم و قلبم را به تو هدیه کنم ...

آری من منتظرم ...

منتظر لحظه ای پاک و مقدس

که به تو بگویم هستی ام ...

هم نفسم ...

مونس شب های بی قراری ام ...

من دوستت دارم ...

و عشقم و وجودم را به تو تقدیم میکنم ...

آری من عاشق توام ...

 و عاشقانه تو را می پرستم ...